پر کاررد ترین پكيج زیبایی گياهي رزاهرب Rosa Herb
نوشته شده توسط : کیم کالا

فروش و پشتیبانی : 09120750932 - 86083705-021

آیا تاکنون به ذهنتان خطور کرده است که چندی در صد ار مردم عزیز ایران از لک های پوستی و حتی تیرگی پوست زنج می برند؟ لک های پوستی می تواند از عوامل متعددی ایجاد شود از جمله حاملگی، آفتاب سوختگی، آلودگی هوا، استرس و… در گذشته نه چندان دور از جیوه، فتل کورتون و حتی هیدروکینون در کرم های رفع لک پوستی استفاده میشد که مضرات بسیار زیادی داشت، اما کرم زیبایی و رفع لک های صوت “رزا هرب” کاملا گیاهی است و هیچ آسیبی به پوست شما وارد نمی کند.

فروش پكيج زیبایی گياهي رزاهرب Rosa Herb

پكيج گياهي رزاهرب Rosa Herb

کرم زیبایی “رزاهراب” کاملا ایرانی است و ۱۰۰% گیاهی می باشد و با عصاره شیرین بیان ساخته شده است که مزیت های زیادی نسبت به کرم های مشابه امروزی دارد و باعث شادابی و نشاط پوست شما میشود، اگر میخواهید پوستی شفاف، بدون لک و پوستی جوان و شاداب داشته باشید استفاده از کردم رزاهراب رو به شما پیشنهاد می کنم.

عصاره شیرین بیان روی رنگدانه های پوستی تاثیر گذاشته و باعث مهار انزیم تیروزیناز میشود که نتیجه آن زیبایی و جوانی پوست خواهد بود، کرم زیبایی رزاهرب سرشار از ویتامین E است که باعث میشود سلولهای پوستی تحرک بیشتری داشته باشند و پوست را جوان نگه دارند، در این کرم از موم عسل نیز استفاده شده است که باعث مربوط بودن پوست میشود.

پكيج زیبایی گياهي رزاهرب Rosa Herb

پکیج زیبایی رزاهرب شامل سه عدد کرم های مختلف با کارائی های مختلف است: ۱- کرم ضد آفتاب رزاهرب (۹۶ درصد)   ۲- کرم ضد لک و روشن کننده   ۳- کرم از بین برنده سلول های مردن و جوان سازی پوست (کرم پاکسازی ساخته شده از آلوئه ورا و سبوس برنج)

با داشتن این سه کرم جادوئی دیگر از شر لک و مک صورت و چین و چروک صورت رهایی پیدا کنید و برای همیشه پوستی شاداب و جوان و بدون لکی را داشته باشید، البته اگر میخواهید جوان باشید!

کرم زیبایی رزاهرب Rosa Herb

روش استفاده از کرم های زیبایی رزاهرب:

ابتدا مقداری کرم پاکسازی سبوسه برنج را روی صورت خود بمالید، سپس می توانید از روی همان کرم روشن کننده شیرین بیان را بر روی صورت خود بمالید، و در نهایت نیز کرم ضد آفتاب را بمالید، توجه داشته باشید که کرم ضد آفتاب می تواند ۳ ساعت موثر باشد و پس از ان باید مجددا از کرم ضد آفتاب استفاده شود.

ما توصیه می کنیم شما این عمل را در طول روز سه مرتبه انجام دهید، و نگران نباشید این کرم گیاهی است و هیچ مضرراتی ندارد.

 

قیمت:  200.000 تومان

 

خرید:

http://kimkala.com/product/rosa-herb

 

⛔️ کانال تلگرام ما ⛔️ پیج اینستاگرام ما ⛔️ سایت فروشگاهی ما

 

برای دریافت مشاوره رایگان و خرید محصول با شماره تلفن های 09120132883 - 02186083705 تماس بگیرید...





:: برچسب‌ها: کرم زیبایی رزاهرب,قیمت کرم زیبایی رزاهرب,فروش کرم زیبایی رزاهرب,خرید محصولات رزا هرب, ,
:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 اسفند 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: